31 Ocak 2014 Cuma

Essence Smokey Eyes Set 01 - 02

Bu yazımda aldığıma pişman olduğum iki üründen bahsetmek istiyorum.

Essence smokey eyes set farları gördüğümde acaba güzel smokey makyajlar yaparmıyım die merak ettim ve iki renginide aldım. Türkiye'de varmı bilmiyorum ama yabancı bir sitede birçok rengi olduğunuda gördüm mor rengi falan vardı iyiki onlar gelmemiş diyorum alırdım görseydim :)


Bendeki renkler bu ikisi siyah ve kahverengi olanlar. Palette sol tarafta far kısmı sağda krem far kısmı var ve bir tarafı sünger diğer tarafı fırça şeklinde fırçaları var ki bence gereksiz bişey.



Farlar aslında fena değil fakat kullanışlı olduğunu düşünmüyorum nedense elim hiç gitmiyor. Elime aldığımda da krem kısmını sürmeden duramıyorum ama göz kapaklarım yağlı olduğu için far bazı bile kullansam krem far sürdüğümde çizgilere doluyor bu yüzden bir iki kullandıktan sonra üründen tamamen soğudum.

Ambalaj olarak orta seviyede bir kalitesi var ama kırılıvercekmiş gibi durmuyor sağlam duruyor.

ilk olarak 01-so what?! rengine bakalım.

Gördüğünüz gibi sol tarafı toz far. Rengi siyah ama içindeki aşırı sedef ve minik simler yüzünden gri görünüyor. Kendisi bir sim bombası :) Krem kısmıda diğer kısımdan farklı değil tabiki onun içindede çok fazla miktarda ışıltı var. Yapısıda sert parmakla uygulamak zor ben eyeliner fırçasıyla eyeliner şeklinde sürmeyi denedim ama olmadı yarım saate dağıldı zaten.

İkinci renk ise 02- punk vibe

Bu da diğeri gibi fena halde ışıltılı bir far. Krem kısmıda çok fazla ışıltı içeriyor. Diğer farda sölediklerim bundada aynı şekilde var.

Ürünlerden genel olarak memnun kalmadım. Göz çukuruma gölge yapmak istesem çok ışıltılı, normal sürmek istesem yapısı güzel değil. Kullanamadan atacağım ürünler arasında kendisi.

En azından indirimden 3,5 tl ye aldığım için üzülmüyorum :)

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder