27 Ocak 2014 Pazartesi

Flormar mono eyeshadow 21 | Flormar Tekli Far 21

Merhabalar bugünkü yazımda Flormar'ın tekli farlarından olan 21 numaradan bahsetmek istiyorum.
Bu farı blogları gezerken bir blogda görmüştüm (uzun zaman oldu hangisiydi unuttum) farın rengi gerçekten kolay kolay bulunmayan bir renk ve çok hoşuma gitti denemek için aldım.




Farı alır almaz hayal kırıklığına uğradım. Diğer bloglarda övgüyle bahsedilen far nasıl böle olur diye düşündüm, büyük ihtimal benimki bozuk çıktı :/


Görünüşü bu kadar güzel olmasına rağmen parmağımla fara dokunduğumda çok az renk verdi rengi iyice almak için parmağımı baya kat kat sürmem gerekti ve farın yapısıda çok sertti.

Fırçayla alıp gözümde denemek istediğimde ise fırçaya farı alabilmek için neredeyse farı kazımam gerekti. gözümde istediğim rengi elde etmek içinde en az 5 defa üstüste uyguladım.

Anlıcağınız far beni fena halde hayal kırıklığına uğrattı.


Ah ah bu kadar güzel olmasan seni atardım ama yinede rengini çok seviyorum kazıyarak da olsa kullanıyorum :)

Elimde swach yapmaya çalıştım ama ne kadar oldu bilemiyorum bazsız iki kat uyguladım böle bir renk çıktı.

Bazla ve daha yoğun uygulayarak daha güzel bir görüntü elde edebilirsiniz yinede o yansıma çok hoş öyle değil mi? :)

Fiyatı ilk çıktığı zamanlar 5 tl miş fakat flormar fiyatlarını ikiye üçe katladığı için şu an 10 tl sanıyorum ben 8 e almıştım :D

Okuduğunuz için teşekkürler..