26 Ocak 2014 Pazar

Pastel Spring Blush-on Allıklar 10 ve 15

Merhabalar  :) Pastelin bu cici allıkları ilk çıktığı zamanlar çok beğenmiştim dış görünüşleri renkleri aynalı kapağının olması bana bu allıkları sevdirdi.

 
Çok tatlı görünüyolar değilmi? :)



Allıkların görüntüsü çok güzel, ambalajları kaliteli kolay açılıp kapanmıyor yani kapakları bozulmuyor, pigmentasyon olarak gayet başarılılar çok aşırı pigmentli değiller ama pigmentsiz de değiller yinede tek sürüşte istediğim doğal allık görüntüsünü elde ediyorum.

İlk olarak10 numaralı pembe allığa bakalım bu allığın rengi çok tatlı pembe allıkları çok sevmesem cildimde doğal bulmasamda bu allığı seviyorum, mat bir rengi var, sürdüğümde kendiliğinden pembeleşmiş gibi görünen tatlı yanaklarım oluyor :)


İkinci olarak da 15 numara turuncu allığa bakalım bu allık ise turuncu tonlu bir allık pembe olan mat olmasına rağmen bu allıkda hafif ışıltılar var ama çok fazla değil sürdüğümde belli olmuyorlar. Bu renk benm cildimde çok doğal ve güzel duruyor sarışın olduğum için turuncu tonları daha çok yakıştırıyorum kendime.


Allıklar 5 gr küçücükler yani :)
fiyatları ise ben aldığım zaman 10 tl ydi şu an aynı olabilir çok emin değilim.
Bu allıklara yeni 3 renk daha eklenmiş ama yeni renkler çok ilgimi çekmedi açıkcası.
Okuduğunuz için teşekkürler :)