25 Ocak 2014 Cumartesi

Flormar Pretty Compact Blush-on P116

Merhabalarr yazılarıma flormar pretty serisinden devam ediyorum aslında aynı seriyi ardarda yazmayı istemiyordum ama böyle denk geldi napalım :) 

Bu yazımda sizlere flormar pretty compact allıklarından P116 numaralı olan allığı anlatıcam. 

Bu ikili bir allık ve gramajı 14 gr olduğu için allıklar 7 şer grama denk geliyor ki piyasadaki birçok allık 5-6 gr bu yüzden yinede oldukça bol ve avantajlı bir ürün. 




Üründeki iki renkte birbirinden güzel ben gerçekten ikisinide çok severek kullanıyorum. Kalıcılık olarakda çok başarılı buluyorum ben bu allıkları. Ama önceki yazımdada söylediğim gibi ambalaj olarak gerçekten kötü kırılmaya çok müsait kapakları var çok dikkatli kullanmak gerekiyor özellikle çantaya attığınızda her an kırılabilir ezilebilir dandik bir plastik. Ama bu benim için sorun değil çünkü dışarıda makyajımı tazelemeyi sevmiyorum makyajımı evde yapıp çıkıyorum :)


Ürünün sol tarafındaki renk fotoğrafta ne kadar belli emin değilim ama tam bir kiremit rengi. Bende allık ve rujlarda kiremit rengi aşığı olarak bu renge bayılıyorum. Bu renk çoğu yerde mac in melba isimli allığına dupe gösteriliyor bu da bir artı tabi :)

Sağdaki renk ise çok tatlı bir açık pembe ve gercekten çok hoş duran bir renk. Ben bu tonlarda pembe allıkları kendime yakıştırmam ama bu allığı beğenerek kullanıyorum çok abartısız doğal bir pembelik veriyor.



Ürünler yakından bu şekilde açık pembe olan allıkda hafif ışıltılar var ama kötü durmayan belli bile olmayan yüzü taze gösteren cinsten. Kiremit rengi allık ise tamamen mat yapıda.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur okuduğunuz için teşekkürler. :)