31 Ocak 2014 Cuma

Garnier Göz Altı BB krem

Merhabalar bugün size bu aralar çok sık kullandığım göz altı kapatıcımdan bahsetmek istiyorum.

Garnier'in göz altı bb krem roll on kapatıcısı.


Garnier'in büyük boy olan roll on kapatıcılarını hep merak etmiştim ama almaya bir türlü fırsatım olmamıştı. Ben onu alıncaya kadar bu kapatıcıyı çıkardı garnier, bende çok merak ettim ve bunu aldım.

Kapatıcılığı çok değil, eğer sorunlu gözaltlarınız varsa memnun kalacağınızı düşünmüyorum. Aslına bakarsanız benim göz altlarımda sorunlu ama günlük kullanmak için yüzümü daha taze ve uyanmış canlı gösterecek bir ürün olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden günlük kullanıma uygun bir ürün eğer çok kapanmış göz altı istemiyorsanız.



BB krem olmasıda benim için avantaj çünkü günlük kullanımda ağır ürünler tercih etmiyorum bu yüzden kullanırken içim rahat oluyor.

Sürdükten sonra göz altlarım parlak nemli görünüyor bu görüntüyü almak ve kapatıcıyı sabitlemek için üstünden hafif pudra geçiyorum. Çizgilere dolma yapmıyor.

Verdiği aydınlık görünümü ben seviyorum göz altımdaki rengi dengelediğini düşünüyorum.


Bendeki en açık rengi. Ben diğer kapatıcılarda orta renkleri hatta koyuya kaçan renkleri tercih etmeme rahmen bu kapatıcının en açık rengini aldım ve bana tam oldu. Bloglarda okuduğum kadarıyla açık tenlilere en açık rengi koyu geliyormuş herkes bundan şikayetci o yüzden almak istediğinizde çevrenizde arkadaşlarınızda varsa bir deneyip almanızı öneririm.


Ucunun roll-on şeklinde demirli olması göz altıma sürerken soğuk masaj etkisi yapıyor ve göz altlarımın canlanmasında etkisi olduğunu düşünüyorum.


Ürün 7ml ve açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder