6 Şubat 2014 Perşembe

Maybelline Color Tattoo Krem Farlar 65 Pink Gold - 40 Permanent Toupe

Merhabalar bugün sizlere maybelline color tattoo krem farlardan bahsedicem. Elimde iki rengi var. İlk aldığım ve hala severek kullandığım permanent toupe ve geçen bayram indiriminden aldığım pink gold.





Bu farlar oldukça meshur herkesin gözdesi ancak ben bir türlü sevemedim kendilerini. Yabancı makyaj videolarında türklerde heryerde bol bol görüyoruz kendilerini.

Farlar özellikle kalıcıklılarıyla ünlü. İsmindende anlaşıldığı gibi color tattoo yani renkli dövme olarak çevirirsek gerçekten kalıcı olmaları lazım zaten :)

Ancak benim gibi oldukça fazla yağlı göz kapaklarınız varsa kabusa göüşebiliyorlar, ki ben hiç süremiyorum sürmeye korkuyorum. Çünkü sürdükten sonra aynı renk farla sabitlesemde naparsam yapiym en fazla iki saat sonra cizgilerime bütün far doluşuyor :( ve bu durumdan gerçekten çok müzdaribim.

Göz kapaklarım çok yağlı ama bazı eyelinerler hiç akma bulaşma yapmazken bu farlar kalıcıklarıyla ünlü oldukları halde neden aynı formülü kullanmamış ya da neden yağlı göz kapakları düşünülmemiş anlamıyorum.

Bu kadar sitem yeter sanırım. Ama normal yada kuru göz kapaklarınız varsa çok seveceğinizden eminim :)

İlk olarak Pink Gold'a yakından bakalım :
Bu renk gerçekten çook güzel ve göz kapaklarında çok güzel duruyor bence. Yapısı yumuşacık ve kremsi.

Ama benim farımda fotoğrafta görüleceği gibi kenarlarında renk koyulaşmaya başladı ya da bana öyle geliyor ya da bozuk :/ çünkü ben bu farda biraz watsons'un ya da çalışanların oyununa geldim. Bu farı abime aldırmıştım sipariş vermiştim oda mağazaya gittiğinde tek bir tane kaldığını söylemişler ve bunu vermişler ve tabiki kullanılmıştı, üzerinden parmaklanmış şekildeydi :( bende şehir dışında olduğum için geri götüremedim gerçi götürsem bile ne yaparlardı bilmiyorum.

Sıradaki rengimiz Permanent Toupe :
Bu rengi çok seviyorumm çünkü tamamen mat! ve ambalajı ilk açan bendim! :D
gerçekten seviyorum ah şu birikme sorunu olmasa bu farları hergün kullansam :( tamamen mat bir renk çok güzel bir kahverengi gri karışımı.
Bu farı hem göz kapaklarınıza kahve farların altına baz larak ister tek başına isterseniz de kaşlarınızı doldurmak için kullanabilirsiniz.
Ben kaşlarımı doldurmak için kullanıyorum ve çok doğal bir görüntü oluşuyor ben çok seviyorum.

Farların swach ları da bu şekilde.

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder