25 Ocak 2014 Cumartesi

Flormar Pretty Compact Blush-on P114

Merhaba :)

Bu yazımda sizlere flormarın çok beğendiğim allıklarından olan pretty compact serisi P114 numaralı allığından bahsedicem. 
Pretty compact serisi flormarın en ucuz serisi diyebilirim ancak ürünlerini oldukça başarılı buluyorum ben. Bu allık da onlardan biri ve benim ilk allığım. İlk allık almak istediğimde neden böyle bir renk tercih etmişim hala anlamasamda bu aralar kontur yapmak için elim sürekli bu allığa gidiyor :) 




Allığın genel görüntüsü bu şekilde. Çok ucuz bir ambalajı var, kapağı çıkarılan şekilde ve açıp kapatırken her an elinizde kalabilir çok dikkat etmek lazım. Benimki fotoğrafta görüldüğü gibi çatladı bile bu şekilde kullanıyorum en azından kırılmadı :)


Görüldüğü gibi allık toprak tonlarında nasıl tarif edeceğimi bilemiyorum ama hafif bakır kahverengi diyebilirim umarım doğru söylemişimdir. Ama benim için tam bir kontur rengi diyebilirim. 


Bu allık serinin diğer renklerine göre biraz daha ışıltılı, içinde minik ışıltılar ve simler var diyebilirim ama sürdüğüm zaman hiç bir şekilde görünmüyorlar ve belli olmuyorlar. 
Ben ne kadar tarifde başarılı olamasamda fotoğraflar size yardımcı olmuştur umarım.

Okuduğunuz için teşekkürler :)