28 Ocak 2014 Salı

Essence Gel Eyeliner - 05 Miami's ink


 Eyeliner demek benim için kimi zaman kabus demek kimi zamanda çok harika bir görüntü demek! :D

Bunun sebebi gözlerim kapaklı bir yapıya sahip ve kullandığım eyeliner gün içinde göz kapağımın üst kısmına bulaşıyor. Bu yüzden eyeliner seçmek benim için işkenceye dönüşüyor ama günlük hayatımda hiç eyelinersiz dışarı çıkmam çok severim :)

Bu essence'in eyelinerini indirimde görünce alıp bir denemek istedim. Ve sonuç Harika!


Eyelineri gerçekten çok sevdim çünkü rengi duruşu ve asla akma bulaşma yapmayan yapısı süper diyebilirim. Sabah sürdüğüm eyeliner geceye kadar hiç bozulmadan yeni sürmüşüm gibi gözümde durdu.


Eyelineri essence'in eyeliner fırçasıyla uyguluyorum. Fırça bence gayet başarılı uygulaması kolay uğraştırmıyor ve hata yapmayı azaltıyor bence.


Eyeliner in rengi gri metalik bir renk sürdüğümde parlak metal bir bitişi var. Hergün sürmeye uygun olmasada ara ara değişiklik istediğimde kullanıyorum.

Kimi zaman krem far olarak da kullanıyorum ve kalıcılığı diğer krem farlara göre çok çok daha iyi oluyor.

Ben bu eyelineri çok sevdim indirimlerde siyah rengini bulursam almak istiyorum. Aslında indirimsiz fiyatınıda hak eden bir ürün ancak elimde çokca eyelinerim olduğu için gerek görmedim :)

Teşekkürler..