28 Ocak 2014 Salı

City Color Far Paleti


 Bu küçücük far paletini bir gratis indiriminden almıştım. Elimde bulunmayan renkler olduğundan bu renklerde elimde olsun dedim ve bu paleti seçtim. Fotoğraflarda ne kadar büyük gibi görünsede aslında minicik bir palet. Minik ve markası belli olmayan bir palet olduğundan hiçbir beklentim olmadan aldım açıkcası.



 Hiçbir beklentim yoktu ama farın ambalajı gayet kaliteli yapılmış açma kapama mekanizması bozulmadı. Kapağında dev gibi tüm kapak aynası var ve bu gayet güzel birşey.


 Farların yapıları yumuşak sürümü kolay ancak fırçaya çok alırsanız tozutma yapabilir.
Renklerin pigmentasyonunuda beğendim en azından iş görür bi pigmentasyonu var. Gri renkle göz pınarlarımı aydınlatıyorum diğer istediğim renklerlede göz kapağımda renk geçişli güzel bir görüntü yapıyorum.

Fotoğrafını çekerken yeşil farı biraz tırnakladım :)


Fiyatına göre çok güzel bir palet bence çünkü %50 indirimden 1.25 tl ye almıştım sanırım :)
Sizde denemek isterseniz birçok çeşiti vardı ben başka indirimlerde denkgelirsem başka renklerini de almayı düşünüyorum.
Teşekkürler :)