12 Şubat 2014 Çarşamba

Avon Perfect Kiss Ruj - Lovey Dovey Pink

Merhabalar bugün sizlere Avon'dan büyük hayallerle aldığım ama beğenmediğim bir ruju göstereceğim :)


Perfect kiss serisinden bahsetmem gerekirse genel olarak çok güzel bir seri avonu ruj konusunda beğeniyorum aslında hafif yapılı güzel rujları var.

Bu serinin en en beğendiğim yönü tabiki ambalajları bence parlak metal görüntüsü harika!
Ve kapaklarının tepesi şekilli fotoğrafta gördüğünüz gibi benim çok hoşuma giden bir tasarım.




Lovey Dovey Pink'e gelecek olursak çok tatlı bir renk aslında çok hevesle aldım. Ama avon'un kötü yanı katalogdan seçip denemeden almış olmak sanırım.

Ruj çok ışıltılı bence içinde iri ışıltılar var fotoğraftada çok belliler. Aslında benim için sorun değil ama biraz sonra sevmememin nedeninden bahsedicem.

Rujun yapısı gloss tarzı yani çok şeffaf saydam renk birde dudak renginde olunca sürdüğüm hiç belli olmuyor.
Ben rujun rengini göstermesi taraftarı olduğum için bu rujunda kendini belli etmesi için kat kat kat en az 5 kat sürüyorum :D

Tabi ruju o kadar çok sürünce içindeki iri ışıltı taneleri de kat kat sürülmüş oluyor ve dudağım inanılmaz simli böyle ışıltı bombası oluyor, kalıp gibi olması da cabası.


Rujun rengi elimde bu şekilde üst kısımdaki. Alttada rimmelin rujları var bilerek onlarında görünmesini istedim çünkü aralarındaki fark o kadar çok belli ki renk verme konusunda tabiki.

Bu ruju günlük hafif nemlendirici sürer gibi sürerek bitirmeyi düşünüyorum yoksa kenarda öyle bekliycek.

Okuduğunuz için teşekkürler umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder