12 Şubat 2014 Çarşamba

Avon Supershock Tombul Göz Kalemi - starrynight\moonshine

Merhabalar sizlere avon'dan supershock tombul kalemden bahsetmek istiyorum. Bu kalemi alalı yıllar oldu ama öylece duruyor kullanamıyorum bir kere bile açmadım o kadar kullanmadım :)





Kalem tombul yapıda ve iki taraflı. Bir tarafı koyu gri bir renk olan starry night, diğer tarafı açık gri bir renk olan moonshine.

Kalemin oldukca yumuşak bir yapısı var sürümü çok kolay.

Ancak kalemin iki tarafıda aşırı simli. Almak isterseniz çok fazla simli olduklarını düşününde karar verin derim.

Benim göz kapaklarım yağlı olduğu için far olarak kullanamıyorum bu da kalemi kullanmamamdaki en büyük etken aslında yoksa sim fln dinlemem kullanırdım :)

Göz kapaklarınız kuruysa eğer far olarak kullanabilirsiniz bence güzel durur.

Ben bu kalemi ne için kullanırım? diye kendime soracak olursam aslında sadece açık gri tarafıyla göz pınarlarımı aydınlatabilirim. Benim için başka bir kullanım yolu yok.


Kağıda sürdüğümde böyle göründüler içindeki simler oldukca dikkat çekici özellikle açık renkte. Öyleki elime sürdüğümde o simler tamamen geçmesi için üç defa yıkadım ama genede geçmedi :)

Okuduğunuz için teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder