20 Ocak 2014 Pazartesi

Avon Pudra Fırçası

Merhabalar.. 
Avonun yeni fırçalarının çıktığını duyunca çok merak ettim ve hakkında bikaç yazı okudum bunlarda çok yumuşak olduklarını söylüyorlardı. Bende bi tanesini almak istedim çünkü elimde çok fırçam var ve yeterince göz fırçam var. bende denemek için tercihimi pudra fırçasından yana kullandm.
Pudra fırçası büyüklük olarak ideal boyutta ne çok büyük ne çok küçük. Yumuşaklık olarakda çook yumuşak yumuşaklığını gerçekten çok beğendim ipek gibi :)


Fırçayı çoğunlukla allık uygulamak için kullandm. Ama allık uygularken çok dikkatli uygulamak gerekiyor çünkü en pigmentsiz allıkları bile sanki çok pigmentli bir allık sürmüş gibi yüzde belli ediyor bu fırça.








Henüz hiç yıkamadım ve şimdiye kadar hiç kıl dökmedi.



Fırçayı k1 kataloğundan 10 liraya almıştım sanırım :)
Okuduğunuz için teşekkürler...