8 Şubat 2014 Cumartesi

Essence Stay All Day Krem Farlar 02 Glammy goes to.. - 09 For fairies

Essence ürünlerini çok seviyorum uygun fiyata birçok ürünü deneme şansını veriyor bize, ve ürünler kaliteli Almanya dan ithal.

Bu yazımda indirimden aldığım krem farları tanıtacağım, bence essence krem far konusunda başarısız. Gördüğüm neredeyse bütün bu fardan bahseden bloglarda eleştirilmiş bu ürünler. Ayrıca yeni çıkan sorbet krem far seriside eleştirilmiş ve beğenilmemiş.





Bendeki renkler bu şekilde 02  glammy goes to... ve 09 for fairies.
Renkleri çok beğenerek aldım aslında kutusunda çok güzel görünüyorlar. 
Ama sürüldüklerinde çok farklı bi boyuta dönüşüyor kesinlikle renk vermiyor sürdüğünüz yere sadece sim ışıltı veriyor. 
Ben bu krem farları kullanamadım ve kullanışlı bulmadım malesef.
Makyajım bittikten sonra biraz sim sürmüşcesine ısıltı istersem göz kapaklarıma hafif sürüyorum bunuda bir kere yaptım sanırım :)





Elime sürdüğümde ne kadar güzel görünsede gözüme sürdüğümde ikiside aynı renk görünüyor yani sadece sim. Elime kat kat sürdüğüm için böyle durdu sanırım ama hoşunuza gittiyse ve indirimde 3 buçuk tl gibi bir fiyata görürseniz deneyebilirsiniz :)

Okuduğunuz için teşekkürler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder