8 Şubat 2014 Cumartesi

Rimmel London Kate Moss Lipstick 16 ve 07

Merhabalar bugün sizlere rimmel london kate moss rujlarından iki rengini tanıtmaya çalışacağım :)


Rimmel london'un bu rujlarını gerçekten seviyorum çünkü yapıları hoşuma gidiyor kalıp gibi durmuyor ve ağırlık yapmıyor. Renklerinide tek sürüşte veriyorlar pigmentasyonları çok başarılı.




Rujların bende iki rengi var. İndirimlerde denkgeldikce diğer renklerinide almayı düşünüyorum. Renkler tatlımı tatlı bir pembe tonu ve çok güzel bir nude-kahve tonu.

İlk olarak 16 numaralı ruja bakalım :


Renk çok tatlı bir pembe birçok tende harika duran bir renk. Rengini çok güzel veriyor, nemlendirmesi orta seviye ama dudakları kurutmuyor. Dudakta ağırlık yapmıyor, kalıcılığıda normal diyebilirim orta seviye bir ruj gibi :)


İkinci olarakda benim favorim 07 numaraya bakalım :


Bu renk çok güzel bir nude- kahve karışımı ve çok doğal duruyor ve dudakları çok güzel gösteriyor. Ben çok seviyorum bu ruju sürdüğümde bir anda yüzüme canlı ve güzel görüntü katıyor. Yapısı çok güzel pigmentasyonu harika. Nemlendirmeside güzel ben seviyorum. Kalıcılık olarak orta seviye diyebilirim.






Rujların elime uygulanmış hali de şöyle :


Renkler gerçekten çok güzel, En kısa zamanda rimmel den başka rujlarda alıcam çok memnun kaldım gerçekten.

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder