15 Şubat 2014 Cumartesi

Sevgililer Günü İndirimi Alışverişi 2014

Merhabalar, size sevgililer günü indirimlerinden aldığım ürünleri göstermek istiyorum. Gratis ve watsons aslında beklediğimden çok az bir indirim yaptı %25 ler %30 lar... Oysaki renkli kozmetiklerde %50 indirim olmasını bekliyorduk.. Almak istediğim rimmel london ürünleri meybelline ürünleri olmasına rağmen hevesimi diğer indirimlere sakladım artık :)
Ve benim aldıklarım;



The Balm Meet Matte Palet: The balm'dan aslında balm jovi paleti almak istiyordum ama hiç kalmamıştı ve tek kalan far paleti meet matte'ydi. Aslında almak istediğim paletlerin arasında vardı bu palet ama ilk önceliğim balm jovi'deydi aslında. Ama bunu bulduğum için de çok mutlu oldum aslında. Yazısı ilerleyen günlerde gelecek. Eskiden meet matte 9.5 gr olmasına rağmen şu an satılan 8,55 gr ve indirimsiz fiyatı 54 tl. The balm yavaş yavaş fiyatlarını arttırıyor bunun sebebide doların çok yükselmesi büyük ihtimalle. Ama yinede aldığıma çok sevindim :)

The Balm İnstain Allık Swiss Dot: İnstain allıklar ilk çıktıklarında hangisini alsam diye internetten baya araştırdım ve swiss dot en beğendiğim oldu gerçekten çok tatlı bir şeftali gül kurusu karışımı bir renk. ve her almaya gittiğimde yerinde yeller esiyordu tabiki. Bu indirimde denkgelince kaçırmak istemedim ve hemen kaptım. Ürün 6,5 gr ve 28.90tl olması lazım indirimsiz fiyatı.

John Frieda Go blonder saç kremi: Bu serinin bildiğiniz gibi saç rengini açıcı etkisi var. Bende ne zamandır böyle bir ürün arıyordum. Ama zaten saç rengim açık kumral o yüzden çok da sarartmak istemedim ve şampuanını almadım etkisi artmasın diye :D Ama tek kullanımda ne kadar etki eder o da muamma deneyip görücez. Bu kremi bir kere kullandım bile renk açısından dikkat etmedim zaten tek kullanımda etkisi olmaz ama en azından saçlarım inanılmaz yumuşak ve parlak oldu çok beğendim. indirimden 20tl ye aldım.

Garnier Göz altı BB krem: Bu üründen zaten kullanıyorum Şu yazımda bahsetmiştim. Günlük kullanıyorum ve memnunum yedeklemek istedim. Bu ürünü migros'tan aldım %50 indirim vardı bana 6,90tl ye geldi. Öncekini 10 tl ye almıştım kaçırmak istemedim.

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder